Kontaktai
Turite klausimų?
Mielai Jus pakonsultuosime:

8 52 603 603
prieziura@pikselis.lt

Visi kontaktai

Klientai
Įmonės sėkmingai besinaudojančios mūsų paslaugomis:
Išsirinkite Jums tinkamą planą
Mūsų priežiūros planai:
Prioritetas Planas A Planas B Planas C
I prioriteto reagavimo laikas* 1 valandos 2 valandos 8 valandos
II prioriteto reagavimo laikas* 4 valandos 6 valandos 8 valandos
III prioriteto reagavimo laikas* 8 valandos 16 valandos 24 valandos
IV prioriteto reagavimo laikas* 48 valandos 7 darbo dienos 14 darbo dienų
Atvykimų sk. per mėn. neribotas 2 kartai (Į kaina nėra iskaičiuota)
Nemokamos, didelės talpos,
el. pašto dėžutės
visoms darbo stotims
+ - -
Nuolaida kompiuterinės įrangos įsigijimui + + -
Darbo stoties kaina 15 Eur / darbo stotis
51,72 Lt / darbo stotis
10 Eur / darbo stotis
34,28 Lt / darbo stotis
5 Eur / darbo stotis
17,26 Lt / darbo stotis
Serverinės stoties kaina 55 Eur / servinė stotis
155,37 Lt / servinė stotis
45 Eur / servinė stotis
120,85 Lt / servinė stotis
35 Eur / servinė stotis
86,32 Lt / servinė stotis
Užsakyti Užsakyti Užsakyti
Jeigu Jūsų verslas yra didesnis nei 30 darbuotojų, aptarnavimo kaina derinama atskirai.

I Prioritetas - Vartotojas visiškai negali naudotis kompiuterine darbo vieta / serveriu.
II Prioritetas - Problema yra kilusi dėl dalinio techninės įrangos ar programinės dalies gedimo, tai daro poveikį vartotojo darbui, tačiau pagrindines operacijas įmanoma atlikti.
III Prioritetas - Problema yra susijusi su periferinės įrangos aptarnavimu, programine įranga, kenkėjiškomis programomis (spyware, adware, virus, trojans), el. Paštu. Problema riboja vartotojo darbą, tačiau jo nenutraukia.
IV Prioritetas – Problema yra konsultacinio pobūdžio, siekiant pagerinti vartotojo darbo kokybę, padėti programinės įrangos klausimais, konfigūracija ir pan.
*Paslaugų teikėjas pasilieka sau galimybę keisti reakcijos laiką, po pirminės diagnozės paaiškėjus jog problema buvo interpretuota neteisingai.
Tapkite mūsų šeima
Mes nesivadovaujame moto "atėjau, padariau, išėjau.
Klientai, pasirašę su mumis kompiuterinio aptarnavimo sutartį, tampa išskirtiniais mūsų klientais, kuriuos mes konsultuojame visais IT klausimais, nesvarbu ar tai būtų naujo kompiuterio pirkimas, ar tiesiog neišsisiunčiantis laiškas. Nesilaikome griežtai sutartyje esančių įsipareigojimų, o žmogiškai žvelgiame į žmogiškas kasdienes problemas ir klausimus. Dirbame su didžiausiais Lietuvos IT įrangos tiekėjais, turime techninio aptarnavimo servisą, savo nuotolinio prisijungimo sistemas, todėl visus klausimus galime išspręsti patys, nesikreipdami į kitas remonto paslaugas teikiančias įmones ar tarpininkus, taip taupydami Jūsų ir savo laiką.

Kam mokėti atlyginimą IT specialistui dirbančiame Jūsų įmonėje, jei suprantate, jog didžiąją dalį laiko jo neišnaudojate? Ilgametę patirtį turintys specialistai Jums padės greičiau ir efektyviau. Jie apmokys ir paaiškins apie Jūsų darbuotojams kylančias nedideles bėdas, tuo pačiu keldami jų IT išprusimą.